29. toukokuuta 2013

Mun elämä on vaa yks iso sotku..

Moi.
Maanantaina tuntu siltä, että oon maailman onnellisin ja ilosin ihmisin, kunnes sain tietää että Citrus on lopetettu. Kiellän asiaa vieläkin ja en vaan voi uskoo että se on poissa..
Tiistaina pidättelinkin kyyneleitä aamun kokonaan, mutta parin koulutunnin jälkeen olin aika normaali itteni. Olin Adan kanssa koulun jälkeen, joten en paljoa asioita aatellut. Mutta sitten kun Ada lähti ja olin yksin kotona itkin taas tosi kauan..
Tänään on tuntunut jo ihan ok:lta, mutta siis en haluu, että se on totta ): .
Maailman tyhmin postaus, mut oli pakko purkaa jotenki ees vähän mun ajatuksia tänne, koska tää on jotain kauheeta..
Jatkan varmaan ihan pian postausten tekemistä normaalisti, älkää tuomitko mua. Tarviin tekemistä, etten aattele näitä asioita..
Nyt on vaan kaikki sekasin, ajatukset ja siis oikeesti kaikki.

-oona

2 kommenttia:

Mieti muiden tunteita, ennenkuin kirjoitat kommenttisi! :)