3. kesäkuuta 2013

Vaatteita! (kirjoitettu viikko sitten maanantaina)

Nyt tekee mieli tehä tällänen turha postaus :P.
Eli ekana vaatteita, joita tekis mieli ostaa tällä hetkellä!


RELIGION/CHAOS TEE
Ihana paita! Rakastan pääkalloja, ne on tosi in tällä hetkellä. Rakastuin tähän paitaan, mutta hinta kirpasee, mulla ei tollaseen ole varaa kyllä yhtään :P. Voisi olla vielä tummempi.

Tän paidan jälkeen (ja muiden :D) siirryinkin sitten toiselle sivulle, koska oon köyhä.

Tälläsii ois kiva saada vaikka parikin kappaletta nyt kesäksi, vaikka multa löytyykin aika paljon paitoja :D.. Ei niitä koskaan oo tarpeeks!
Tykkään tästä raitakuosista, mulla on sitä parissa topissa jo. Hinta on mun kukkarolle hyvä ja tuolta löytyy muitakin kivoja värejä, jospa pyytäs pari tällästä synttärilahjaks vaikkapa (;
Normaalit topit ihan siis olkaimilla ois kans tällä hetkellä aika hyödyllisiä (: .
Tummalla teemalla jatkuu. Tää on mun mielestä tosi kaunis ja tollanen aika "elegantti" mekko. Hinta on sopiva, rakastuin <3. Synttärilahjaa vink vink *


Tää mekko tän värisenä, tai vaaleensinisenä. Hinta on hyvä mulle ja tää on nätti! Noi ompelukohat näkyy aika selvästi, muttei haittaa paljoa. I like!

Okei, nyt kyllästyin nettikauppojen selaukseen.. Otan tähän vähän kuvia mun kesävaatteista;



-omppuuu

1 kommentti:

  1. haastoin sut mun blogissa :D

    http://epunponielama.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Mieti muiden tunteita, ennenkuin kirjoitat kommenttisi! :)